Oriunde in România

Telefon: 0726.13.14.14 | E-mail: office@esqcert.ro

Certificare ISO 20000

Sistemul de Management al Serviciilor IT

ISO / IEC 20000 este primul standard international pentru managementul serviciilor IT. Ca si in majoritatea standardelor ISO, organizatiile si persoanele fizice cauta formare în vederea stabilirii cunostintelor si a excelentei in aplicarea standardului. Schema de certificare vizeaza organizatiile, in timp ce schema de calificare se adreseaza persoanelor fizice.
Cerintele ISO 20000 includ proiectarea, tranzitia, livrarea si imbunatatirea serviciilor pentru a indeplini cerintele de serviciu convenite.
ISO / IEC 20000 poate fi utilizat de:
  • o organizatie care solicita servicii de la furnizorii de servicii si care solicita asigurarea ca cerintele lor de serviciu vor fi îndeplinite
  • o organizatie care necesita o abordare consecventa de catre toti furnizorii sai de servicii, inclusiv cei dintr-un lant de aprovizionare
  • un furnizor de servicii care intentioneaza sa demonstreze capacitatea sa de proiectare, tranzitie, livrare si imbunatatire a serviciilor care indeplinesc cerintele serviciului
  • un furnizor de servicii care sa monitorizeze, sa evalueze si sa revizuiasca procesele si serviciile sale de gestionare a serviciilor;
  • un furnizor de servicii care sa imbunatateasc─â proiectarea, tranzitia, livrarea si imbunatatirea serviciilor prin implementarea si functionarea eficienta a SMS-urilor
  • un evaluator sau un auditor ca fiind criteriile pentru o evaluare a conformitatii SMS-urilor unui furnizor de servicii in conformitate cu cerintele din ISO / IEC 20000-1: 2011

Avantajele Certificarii ISO 20000

 
  • Politica de management in IT
  • Practicile disciplinare IT
  • Castigarea unor parteneri de incredere
  • Îmbunatatirea imaginii companiei
  • Cresterea gradului de competitivitate
  • Cresterea nivelului de satisfactie a personalului
  • Conditii de lucru mai bune
  • Scaderea riscurilor privind furtul informatic

Firmele Certificate ISO 20000 au raportat

 
  • Un management IT optimizat
  • Respectarea cerintelor de management IT
  • Intrarea pe noi piete
  • Reducerea costurilor
  • Imbunatatirea eficientei companiei